Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Kies een artikel, voer het aantal in en klik op de beige button "Toevoegen aan winkelwagen" naast het product. De artikelen worden in het winkelwagentje geplaatst. Dat zie je rechtsboven in beeld. Op deze manier kan je verschillende artikelen selecteren. Als jouw bestelling compleet is en je wilt zien wat je hebt besteld, klik op het winkelmandje rechtsbovenaan en ga naar "Wijzig Winkelmandje". Hier vind je een overzicht van de door jou geselecteerde artikelen. Hier kan je producten verwijderen of het aantal producten wijzingen. Ben je tevreden met jouw bestelling, klik dan op "Doorgaan met bestellen". Hier kan je zelf bepalen op welke manier je wilt betalen. Selecteer een bank en vul alle gegevens in. Je ontvangt van ons per e-mail een bevestiging/factuur van jouw bestelling. Zodra de betaling binnen is, wordt de bestelling verstuurd.
Kan ik een aankoop in de winkel ruilen of retourneren?
- Heb je een aankoop bij ons in de winkel gedaan, dan kan je de producten ruilen. Wil je producten retourneren, dan krijg je een tegoedbon. Wij geven bij aankopen in de winkel géén geld terug (wel tegoedbon).
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
- Basispakket 6,50 euro. Bestelling boven 55,00 euro Gratis.
Wat zijn de verzendkosten voor België?
- Basispakket 7,50 euro. Bestelling boven 55,00 euro Gratis.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
- Ja, alle prijzen vermeld op onze website zijn inclusief BTW.
Hoe kan ik betalen?
- Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert, kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
- Via Creditcard. Bij deze betaalmethode betaal je via betaalkaarten als American Express, Visa en Mastercard.
- Via Paypal. Bij deze betaalmethode reken je af via PayPal. Let op: na het selecteren van deze betaalmethode moet je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord om de betaling te bevestigen.
- Via Bancontact (voor onze Belgische klanten).
- Via Riverty/Afterpay. Bij deze betaalmethode kan je achteraf betalen. Let op: de betaling loopt via Riverty/Afterpay.
- Via een overschrijving. Je kan het totaalbedrag overmaken op IBAN nummer NL38ABNA0125031130 t.n.v. Annaservies BV te Leerdam onder vermelding van jouw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over zodra de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat een betaling bij ons binnen is.
- Bij afhalen. Je kan CONTANT betalen, PINNEN of betalen met een CREDITCARD. ( Bestellingen worden maximaal 14 dagen gereserveerd )
Wat is vliegroest en hoe verwijder ik vliegroest?
Vliegroest is een vorm van roest die soms kan optreden bij rvs bestek. Dit gebeurt met name als je rvs bestek in de vaatwasmachine doet. Roest van andere voorwerpen (bijv. een aardappelschilmesje) kan dan in het water van de vaatwasser terecht komen en aan het rvs bestek blijven 'plakken'. Roest vliegt dan over van het ene naar het andere voorwerp, vandaar de naam 'vliegroest'. Vaak is reinigen met een nat doekje (water) en wat afwasmiddel voldoende. Je kan vliegroest ook weghalen met een beetje staalfix op een sponsje, dan wrijf je het zo weg.
Heb je vragen? Bel 0345-633001 of mail info@annaservies.nl